Naše obchodní podmínky
1. O obchodních podmínkách
1.1 Na co se obchodní podmínky vztahují. Tyto obchodní podmínky představují podmínky, za kterých vám poskytujeme produkty prostřednictvím webových stránek dostupných na adrese https://psibufet.cz („Stránky“), které provozuje společnost Feedwell sp. z o. o., IČO: 384694137, se sídlem Sienna No 64, 00-285 Varšava, Polsko, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku, vedeném Okresním soudem pro hlavní město Varšavu pod č. 0000810190,(dále jen: „my“, „naše“ a další odvozené tvary), a kterými se řídí způsob používání Stránek a způsob naší interakce s vámi, včetně živého chatu, sociálních médií a e-mailu. Těmito obchodními podmínkami se také řídí poskytování služeb vaší osobě elektronicky v podobě uživatelského účtu („Účet“) a pravidelných e-mailů, zejména v souvislosti s naší komerční nabídkou („Newsletter“).
1.2. Proč byste si měli tyto obchodní podmínky přečíst. Před odesláním objednávky si tyto obchodní podmínky pečlivě přečtěte. Tyto obchodní podmínky vám říkají, kdo jsme, jak vám budeme dodávat produkty, jak vy i my můžeme měnit nebo ukončit smlouvu, co dělat v případě problému a další důležité informace. Pokud se domníváte, že tyto obchodní podmínky obsahují chybu, kontaktujte nás, abychom ji probrali.
1.3 Co když nebudete souhlasit. Pokud nebudete s těmito obchodními podmínkami souhlasit, nepoužívejte naše Stránky, nevytvářejte si Účet, nezadávejte informace do funkčních oblastí Stránek ani si od nás neobjednávejte žádné produkty. Vezměte na vědomí, že pokud si chcete objednat produkty z našich Stránek, musíte tyto obchodní podmínky přijmout.
1.4 Další důležité informace. Tyto obchodní podmínky obsahují ustanovení týkající se dalších obchodních podmínek, které se vztahují na naše Stránky:
• Naše Zásady ochrany osobních údajů, které upravují, jak zpracováváme vaše osobní údaje.
• Naše Podmínky používání, které stanoví povolené a zakázané způsoby použití našich Stránek. Při používání našich Stránek musíte tyto Podmínky používání dodržovat.
1.5 Změny obchodních podmínek. Čas od času tyto obchodní podmínky měníme. O veškerých změnách obchodních podmínek vás budeme informovat tak, že nové obchodní podmínky zveřejníme na svých Stránkách a současně zašleme oznámení na e-mailovou adresu propojenou s vaším Účtem. O veškerých změnách cen vás budeme informovat tak, že zašleme oznámení na e-mailovou adresu propojenou s vaším Účtem. Nové znění těchto obchodních podmínek a/nebo nové ceny vstoupí v platnost do 30 dnů od takového oznámení. Pokud jste u nás zahájili předplatné a nesouhlasíte s jakýmikoli následnými změnami těchto obchodních podmínek nebo cen, máte právo smlouvu (předplatné) vypovědět s výpovědní lhůtou 14 dnů, která začíná běžet dnem následujícím po dni obdržení výpovědi. Podrobnosti o zrušení předplatného jsou uvedeny níže, zejména v článku 4.11 těchto obchodních podmínek. V případě dodávek uskutečněných nebo uhrazených před nabytím účinnosti pozměněného znění těchto obchodních podmínek a/nebo cen platí předchozí znění obchodních podmínek a/nebo předchozí ceny platné v den doručení nebo úhrady objednávky. Pokud dojde ke změně ceny v období, kdy je vaše předplatné deaktivované (nebudete od nás dostávat dodávky), budete o nové ceně informováni před opětovnou aktivací předplatného.
1.6 Změny na Stránkách. Na svých Stránkách můžeme provádět změny, které mimo jiné odrážejí naše měnící se obchodní priority. Neručíme za to, že naše Stránky nebo jakýkoli jejich obsah budou vždy dostupné nebo poskytované bez přerušení. Dostupnost celých Stránek nebo jejich části můžeme z obchodních a provozních důvodů pozastavit, stáhnout nebo omezit. Pokusíme se vás dostatečně dopředu upozornit na jakékoli podstatné změny, pozastavení Stránek nebo zrušení určitých funkcí.
2. O nás
2.1 Kdo jsme. Stránky www.psibufet.cz představují námi provozovanou internetovou službu. Jsme součástí skupiny Butternut Box (www.butternutbox.com, provozované společností Dogmates Ltd, registrovanou v Anglii a Walesu pod číslem 9328607, se sídlem 9th Floor 107 Cheapside, Londýn, EC2V 6DN). Jsme poskytovatelem služeb a prodejcem zboží, jak je uvedeno v článku 1.1. těchto obchodních podmínek.
2.2 Jak nás kontaktovat. Můžete nás kontaktovat dopisem odeslaným na adresu Sienna No 64, 00-285 Varšava, Polsko či e-mailem na adrese kontakt@psibufet.cz, zavolat nám na číslo (+420)910921922, popřípadě nás můžete kontaktovat prostřednictvím funkce živého chatu na našich Stránkách. Pokud se rozhodnete nás kontaktovat telefonicky, mějte na paměti, že budete volat do Polska. Váš hovor může být zpoplatněn podle tarifu vašeho mobilního operátora. Pokud u nás máte Účet, měli byste při kontaktu s námi použít e-mailovou adresu nebo telefonní číslo propojené s vaším Účtem. Pokud tak neučiníte, vezměte na vědomí, že k potvrzení vaší totožnosti můžeme použít další postupy ověření.
2.3 Jak vás můžeme kontaktovat. Pokud nastane potřeba vás kontaktovat, budeme postupovat tak, že vám napíšeme na e-mailovou nebo poštovní adresu, kterou jste uvedli v objednávce, nebo zavoláme na číslo, které jste uvedli v rámci svých údajů na Účtu.
2.4 „Písemná komunikace“ zahrnuje také e-mail. Pokud v těchto obchodních podmínkách odkazujeme na „písemnou komunikaci“, máme na mysli také komunikaci e-mailem.
3. Váš Účet
3.1 Registrace Účtu. Chcete-li zakoupit jakékoli produkty nebo využít konzultací a poradenství, které poskytujeme („Služby“), musíte se u nás zaregistrovat podle postupu uvedeného na Stránkách. Registrací u nás si vytvoříte Účet a jedinečné uživatelské jméno s přidruženými informacemi o vás a vašich domácích mazlíčcích, včetně vašeho křestního jména, příjmení a e-mailové adresy. Získáte tak přístup k funkčním oblastem Stránek, kde můžete upravovat a přidávat informace o sobě i o svých domácích mazlíčcích (dále jen „Stránky přihlášení“) a můžete od nás nakupovat produkty.
3.2 Údaje o vašem Účtu. Musíte zajistit, aby údaje o vašem Účtu, včetně uživatelského jména, hesla a jakýchkoli dalších informací v rámci našich bezpečnostních postupů, byly důvěrné a zabezpečené. Nesmíte je sdělovat žádné třetí straně. Musíte také zajistit, aby veškeré podrobnosti, které nám poskytnete v souvislosti se svým Účtem, byly úplné, přesné a pravdivé, protože to může mít vliv na naši schopnost poskytovat vám naše produkty. Neneseme odpovědnost za chyby nebo zpoždění při dodání, včetně nedodání produktů, pokud jsou jakékoli údaje, které jste nám poskytli, zastaralé nebo nesprávné.
3.3 Deaktivace Účtu. Máme právo kdykoli deaktivovat váš Účet, pokud dle našeho odůvodněného názoru nedodržíte jakékoli ustanovení těchto obchodních podmínek. V případě nečinnosti na vašem Účtu (tj. nepřihlášení k Účtu po dobu delší než 6 měsíců) máme právo Účet smazat poté, co vás na to upozorníme e-mailem nejméně 14 dní před plánovaným smazáním Účtu. Pokud se ke svému Účtu přihlásíte do 14 dnů od obdržení naší zprávy, nebude Účet smazán.
3.4 Přístup neoprávněných osob. Všechny Účty jsou nepřenosné, svůj Účet nesmíte převést ani postoupit na nikoho jiného. Pokud víte nebo máte podezření, že někdo jiný zná váš identifikační kód uživatele nebo heslo, musíte nám to ihned oznámit na e-mailovou adresu kontakt@psibufet.cz, popř. nás kontaktovat prostřednictvím funkce živého chatu na Stránkách.
3.5 Změny Účtu. Nesete odpovědnost za všechny aktivity a změny na vašem Učtu, které probíhají na Stránkách přihlášení (včetně mimo jiné změn údajů o vašem domácím mazlíčkovi, plánu předplatného, poštovní adresy a pokynů pro přepravu).
3.6 Musíte být plnoletí. Naše Stránky jsou určeny výhradně uživatelům, kteří jsou starší 18 let. Registrací Účtu u nás potvrzujete, že je vám alespoň 18 let. Za jakoukoli činnost prováděnou na Účtu nezletilými osobami odpovídají jejich rodiče nebo zákonní zástupci.
3.7 Služby poskytované elektronicky. Poskytování služeb na Účtu je bezplatné a trvá po dobu neurčitou. Máte právo smlouvu týkající se Účtu, kterou s námi uzavřete, kdykoli vypovědět e-mailem odeslaným na adresu kontakt@psibufet.cz nebo prostřednictvím funkce živého chatu. Po ukončení platnosti smlouvy bude Účet smazán a vaše údaje zůstanou v naší databázi po dobu uvedenou v našich Zásadách ochrany osobních údajů. Pokud právě zpracováváme vaši objednávku, nastane účinek výpovědi smlouvy okamžikem splnění předmětné objednávky.
4. Objednávky a předplatné
4.1 Naše služba předplatného. Když se přihlásíte k některému z našich plánů předplatného, budete přihlášeni k pravidelnému odebírání produktů od nás. Tyto produkty vám budou dodávány v intervalech uvedených ve Službě v souladu s těmito obchodními podmínkami.
4.2 Jak odeslat objednávku a jak ji potvrdíme. Chcete-li učinit svou první objednávku a uzavřít s námi smlouvu, musíte nejprve uvést informace o svém psovi a vytvořit si Účet. Objednávka se vytvoří okamžikem, kdy kliknete na tlačítko „Potvrdit objednávku“ na stránce „Košík“. Do té doby můžete svou objednávku v košíku libovolně upravovat, včetně uvedených údajů a informací a způsobu dopravy a platby. Vaši objednávku potvrdíme tak, že vám pošleme potvrzovací e-mail, čímž mezi vámi a námi dojde k uzavření smlouvy. Smlouva se uzavírá v českém jazyce. Po potvrzení objednávky obdržíte na e-mailovou adresu uvedenou ve vašem Účtu kopii těchto obchodních podmínek. Vzhledem k dlouhodobému charakteru závazku (uzavření smlouvy na dobu neurčitou) je v případě, že z vaší strany dojde ke změně objednaných produktů, změna smlouvy účinná okamžikem obdržení e-mailu s potvrzením této změny.
4.3 Správné platební údaje. Pro nákup produktů na Stránkách musíte mít ve svém uživatelském Účtu zadané správné, přesné a platné údaje o platební kartě. Ke každému nákupu vystavujeme účtenku. Faktura s DPH bude k dispozici na vašem Účtu, kde si ji můžete stáhnout.
4.4 Pokud nebudeme moci přijmout vaši objednávku. Pokud nebudeme moci přijmout vaši objednávku, budeme vás o tom informovat a produkt vám nebudeme účtovat. Může to být způsobeno tím, že produkt není na skladě nebo se objevila neočekávaná omezení našich zdrojů, která jsme nemohli naplánovat předem. Také se to může stát v případě, že jsme objevili chybu v ceně nebo popisu produktu nebo máme podezření, že objednávka byla zadána v rozporu s platnými obchodními podmínkami, včetně podmínek jednotlivých akcí, jestliže se na takovou objednávku vztahují.
4.5 Změny vašich údajů. Musíte nás neprodleně informovat o jakýchkoli změnách údajů, které jste nám poskytli, včetně změn platebních údajů, které mohou mít vliv na vaši objednávku. Uděláte to rychle a snadno tak, že otevřete Stránky přihlášení. Pokud se nám nepodaří vyúčtovat platbu z vaší karty, můžeme vaši objednávku přesto vyexpedovat a vyžadovat od vás platbu po její expedici. Vyhrazujeme si také právo vaši objednávku nesplnit.
4.6 Termín pro změny služby předplatného. Pokud si v souvislosti s našimi produkty s předplatným přejete, aby se změny projevily před příští dodávkou, musíte je provést na svém Účtu nebo e-mailem odeslaným na adresu kontakt@psibufet.cz, popř. prostřednictvím funkce živého chatu před datem a časem konečného termínu pro změny. Termín pro změny je obvykle 23:00 hod. dva dny před termínem doručení. Po uplynutí této doby nebudete moci ve své objednávce provádět změny, mimo jiné včetně zrušení a změny adresy, platebních údajů a obsahu krabice. Žádosti o úpravu objednávky prostřednictvím e-mailu nebo chatu lze podávat pouze během naší pracovní doby, která je uvedena na našich Stránkách ZDE. Změny provedené jinou formou než prostřednictvím Účtu (chat, e-mail) mimo naši pracovní dobu budou zohledněny následující pracovní den a vztahují se na dodávky, které lze upravit ve lhůtě uvedené v těchto obchodních podmínkách. Mějte na paměti, že změny produktů, na které se vztahuje předplatné, nejsou někdy možné. Je-li to možné, budeme vás informovat o veškerých změnách cen produktů, termínu doručení nebo čehokoli jiného, co bude nutné v důsledku vámi požadované změny, a požádáme vás o potvrzení, zda stále chcete požadované změny provést. Bude vám účtována každá dodávka, která je v okamžiku změn aktivní. Tato pravidla platí obdobně pro rušení odeslaných objednávek.
4.7 Objednávky a velikosti porcí. Velikost porce, která vám bude odeslána, se určí podle informací o vašem domácím mazlíčkovi na základě kritérií, která jste zadali na Stránkách přihlášení. Vezměte na vědomí, že naše doporučení ohledně velikosti porcí se mohou průběžně měnit. Mezi konkrétní faktory, které ovlivňují doporučenou velikost porce, patří mimo jiné věk, plemeno, úroveň aktivity, hmotnost a zdraví vašeho domácího mazlíčka, období, na které je objednávka provedena, a také informace a zpětná vazba, které jste nám prostřednictvím svého Účtu poskytli. Svůj Účet byste měli udržovat aktuální, abychom mohli i nadále přesně doporučovat konkrétní velikost porce pro vašeho domácího mazlíčka.
4.8 Ceny. Cena, kterou uhradíte za produkt, je cena konkrétních velikostí porcí, vypočtená v den splnění objednávky, případně navýšená o DPH. Cena zboží nezahrnuje náklady na doručení, které jsou vždy stanoveny individuálně zejména na základě konkrétní objednávky nebo místa doručení. Shrnutí ceny produktů a všech dodatečných nákladů (včetně nákladů na doručení, které budete muset uhradit) se zobrazí na Stránkách před potvrzením objednávky. V tuto chvíli můžete ještě před dokončením nákupu upravit své údaje a údaje o vašem domácím mazlíčkovi. Upozorňujeme, že se ceny jednotlivých produktů mohou lišit a konečná cena závisí na slevách, na které máte nárok (včetně slev souvisejících s individuálními plány krmení). Cena objednávky se může změnit, zejména pokud upravíte obsah své objednávky, např. změníte výběr produktů objednaných k doručení.
4.9 Platba za objednávku.
a) Celková cena spolu s případnými dodatečnými poplatky uvedenými v článku 4.8 výše bude vyúčtována z vaší karty prostřednictvím vámi zvolené platební metody, tj. platební platformy Stripe (zajišťované společností Stripe Payments Europe Ltd., O A&L Goodbody, Ifsc, North Wall Quay, Dublin 1, Irsko) nebo PayPal (společnost PayPal (Europe) S.à rl et Cie, SCA, 22-24 Boulavard Royal, L-2449 Luxembourg) uplynutím konečného termínu pro úpravu každé objednávky.
b) Je vaší odpovědností zajistit, aby údaje o vámi zvolené platební metodě byly přesné, platné a aktuální a abyste na svém bankovním účtu měli v době platby dostatečné finanční prostředky.
c) V rámci služby opakovaných plateb máte možnost uložit si údaje o své kartě a příkaz k inkasu. Údaje o vaší kartě budou vedeny vámi zvoleným zprostředkovatelem plateb (tj. Stripe Payments Europe Ltd. nebo PayPal (Europe) S.à rl et Cie, SCA). Zprostředkovatel plateb využívá nástroj v podobě tzv. tokenu (identifikátor virtuální karty), který vám umožňuje přidělit nám jedinečný identifikátor, jehož pomocí nám můžete odesílat pravidelné platby. Je vaší odpovědností zajistit, abyste měli na svém bankovním účtu v době platby dostatečné finanční prostředky.
d) Pokud váš platební příkaz nelze zpracovat kvůli nedostatku finančních prostředků, nesprávným nebo neaktuálním platebním údajům a/nebo jiným problémům, může být objednávka přesto doručena. V takovém případě se pokusíme platbu vyúčtovat znovu. Vyhrazujeme si právo získat dlužnou částku opětovným vyúčtováním neúspěšné platby prostřednictvím zadané platební metody nebo prostřednictvím jakýchkoli dalších platebních metod, které jsou nastaveny na vašem Účtu.
e) Pokud jsou pokusy o vyúčtování platby neúspěšné, vyhrazujeme si právo i) dle situace vyúčtovat úroky z jakékoli dlužné částky v zákonné sazbě. Úroky budou narůstat denně od data splatnosti do data skutečné úhrady dlužné částky, ať už před nebo po rozsudku. Jste povinni nám uhradit úrok společně s případnou částkou po splatnosti; a/nebo ii) vymáhat dluh jinými prostředky, buď přímo, nebo prostřednictvím třetí strany. Vyhrazujeme si právo po dobu splatnosti plateb pozastavit nebo zrušit budoucí objednávky. Pokud neuhradíte dlužné částky včas, vyhrazujeme si právo účtovat další penále za každou upomínku. Správa a sledování opožděných plateb od zákazníků mohou být převedeny na inkasní agenturu, jejíž náklady mohou být přeneseny na vás.
f) Jsme oprávněni pozastavit plnění smlouvy mezi vámi a námi, jakož i váš Účet, včetně doručování objednávek, pokud vy jako zákazník v plném rozsahu nesplníte své platební povinnosti za období, ve kterém jste v prodlení s úhradou. Jakmile úhradu úspěšně obdržíme, potvrdíme ji písemně e-mailem.
4.10 Vaše Stránky přihlášení. Své budoucí objednávky můžete spravovat přes Stránky přihlášení. Jakékoli změny, které provedete prostřednictvím Stránek přihlášení, mohou změnit cenu objednávky a my vám tuto cenu ukážeme, jakmile změny odešleme.
4.11 Zrušení předplatného. Vaše předplatné zůstane aktivní, dokud ho nezrušíte. K možnostem zrušení můžete přistupovat prostřednictvím Stránek přihlášení. Pokud předplatné zrušíte a znovu později aktivujete, může se cena lišit od ceny, která platila pro předplatné v době, kdy jste ho zrušili pod svým původním Účtem.
4.12 Produkty bez předplatného. Některé produkty na našich Stránkách lze zakoupit s předplatným nebo bez něj. Tyto produkty se prodávají za stejných podmínek jako naše produkty s předplatným, a řídí se těmito obchodními podmínkami.
5. Naše produkty
5.1 Produkty se mohou mírně lišit od produktů zobrazených na obrázcích. Obrázky produktů na našich stránkách jsou pouze ilustrativní. Přestože jsme vynaložili veškeré úsilí na přesné podání barev, nemůžeme zaručit, že podání barev na vašem zařízení bude přesně odrážet skutečnou barvu produktů. Váš produkt se může mírně lišit od produktů zobrazených na obrázcích.
5.2 Balení produktu se může lišit. Balení produktu se může lišit od obrázků na našich Stránkách. Všechny naše produkty jsou navíc vyráběny jako domácí, takže se může přesná gramáž jednotlivých surovin mírně lišit od gramáže uvedené na obalu.
5.3 Naše suroviny. K výrobě potravinářských produktů používáme přírodní suroviny a doufáme, že s nimi budete spokojeni. Tyto suroviny nebo metody, které používáme k výrobě svých produktů, se mohou z obchodních nebo provozních důvodů čas od času změnit. Vyhrazujeme si právo provést drobné změny produktu bez předchozího upozornění a podle našeho vlastního uvážení.
5.4 Obsah objednávky předplatného. Abychom určili poměr surovin, které mají být použity v produktech připravených v rámci vaší objednávky, podíváme se na vámi poskytnuté informace a vytvoříme pro vás příslušný produkt. Vaše objednávka bude obsahovat produkty podle výběru provedeného ve vašem Účtu.
5.5 Informace o alergenech. Vezměte na vědomí: Námi dodávané produkty mohou obsahovat alergeny. Pokud váš domácí mazlíček trpí nějakými alergiemi, napište nám to a my se pokusíme zajistit, aby vámi objednané produkty neobsahovaly žádnou ze složek, na které je váš mazlíček alergický. Vezměte na vědomí, že pokud sami upravíte obsah své objednávky, včetně zejména výběru jiných produktů, než které jsme pro vás vybrali v navrženém plánu krmení, nemůžeme zaručit, že vaše objednávka nebude obsahovat vámi uvedené alergeny. Je vaší odpovědností zajistit, aby krmivo, které dáváte svému domácímu mazlíčkovi, nevyvolávalo žádné nežádoucí reakce; my nemůžeme odpovídat za alergickou reakci, která se může u vašeho mazlíčka objevit, ani za žádné nepříznivé důsledky alergie, o které jste nám neřekli.
6. Naše práva na změny
6.1 Drobné změny produktů. Můžeme produkt změnit: a) abychom zohlednili změny příslušných zákonů a regulačních požadavků, které ovlivňují trh s krmivy pro domácí zvířata nebo trh s přírodními produkty v České republice, b) abychom provedli drobné úpravy a technická vylepšení. Tyto změny neovlivní způsob, jakým produkt používáte, ale pokud bude pravděpodobné, že se na produktu projeví významné rozdíly, budeme vás o tom informovat.
6.2 Jiné změny produktů. Pokud před expedicí vaší objednávky zjistíme, že vámi objednaný konkrétní produkt (výrobek) není skladem nebo vám nemůže být dodán z jiných důvodů, vyhrazujeme si právo dodat jiný typ produktu (výrobku), který se nejvíce shoduje s produktem (výrobkem), jenž jste si původně objednali, nebo takový produkt z vaší objednávky odebrat – v takovém případě vám nebude účtován žádný poplatek. Máte právo nesouhlasit s dodáním alternativního produktu (výrobku) tak, že nás kontaktujete e-mailem na adrese kontakt@psibufet.cz, nebo prostřednictvím funkce živého chatu. O případných změnách objednávky vás budeme vždy informovat e-mailem.
7. Dodání produktů v souladu se smlouvou.
7.1 Definice produktů v souladu se smlouvou. Je naší povinností dodat vám produkty v souladu se smlouvou. Dodaný produkt tato kritéria splňuje, pokud jsou jeho popis, druh, množství, kvalita, úplnost a funkčnost v souladu se smlouvou. To je třeba posoudit ve vztahu ke konkrétnímu účelu, pro který naše produkty kupujete – v tomto případě krmiva pro psy. To znamená, že náš produkt musí odpovídat zamýšlenému použití jako krmivo pro psy s přihlédnutím k platným právním předpisům, technickým normám a dobrým mravům a mít vlastnosti produktu tohoto typu, které lze důvodně očekávat s přihlédnutím k vlastnostem produktu a našim veřejným ujištěním (zejména v našich reklamních a propagačních materiálech). Pokud jsme vám poskytli vzorky, dodané produkty musí být stejné kvality.
7.2 Omezení naší odpovědnosti. Neneseme odpovědnost za ujištění týkající se našich produktů, která byla dle přiměřeného uvážení učiněna bez našeho vědomí nebo která jsme veřejně opravili způsobem srovnatelným s originálem, popř. která neovlivnila vaše rozhodnutí o koupi našich produktů. Neneseme odpovědnost ani za produkty, které nevyhovují smlouvě, pokud jste byli nejpozději při objednávání produktů výslovně informováni o neexistenci určité vlastnosti produktu a výslovně jste to akceptovali.
7.3 Způsob doručení. Produkty vám doručíme společně s obalem, veškerým relevantním příslušenstvím nebo návodem k použití, které byste od nás mohli rozumně očekávat. Zašleme vám připomínku nadcházející dodávky produktů s údaji o doručení. Údaje o doručení lze změnit ve vašem Účtu.
7.4 Nesoulad se smlouvou. Odpovídáme za nesoulad našeho produktu se smlouvou, pokud tento nesoulad existoval v době doručení a je odhalen do dvou let od doručení, není-li doba použitelnosti delší. Předpokládá se, že nesoulad produktu se smlouvou, který se projevil před uplynutím jednoho roku ode dne doručení produktu, existoval již v době doručení, pokud se neprokáže opak nebo pokud tento předpoklad nelze učinit s ohledem na povahu produktu nebo povahu nesouladu produktu se smlouvou. To se nevztahuje na vady produktu, které jsme vám podvodně zatajili.
7.5 Práva kupujícího z vad. Práva a povinnosti smluvních stran týkající se práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými ustanoveními (zejména § 1914 až 1925, 2099 až 2117 a 2161 až 2174 občanského zákoníku). Neseme vůči vám odpovědnost za to, že dodaný produkt je bez vad, především že odpovídá sjednanému popisu, druhu a množství, jakož i námi deklarované kvalitě, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a dalším dohodnutým vlastnostem, je vhodný pro účel, pro který jej požadujete a se kterým souhlasíme, a je dodán se sjednaným příslušenstvím a návodem k použití, je poskytován na odpovídající odborné úrovni a jeho poskytování odpovídá i ostatním zákonným požadavkům
7.5.1. Pokud vadné plnění představuje podstatné porušení Smlouvy, máte jako kupující právo: a) na odstranění vady dodáním nového, bezvadného produktu nebo dodáním chybějícího výrobku; b) na odstranění vady opravou produktu; c) na přiměřenou slevu z ceny produktu; nebo d) odstoupit od Smlouvy. Při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady nám sdělíte, jaké právo jste si zvolili. Vybranou možnost nemůžete bez našeho souhlasu změnit; to neplatí, pokud jste požadovali opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Pokud vady v přiměřené lhůtě neodstraníme nebo vám oznámíme, že vady neodstraníme, můžete místo odstranění vady požadovat přiměřenou slevu z ceny, popř. můžete od Smlouvy odstoupit. Pokud si určité právo nezvolíte včas, máte právo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny (jako práva, která máte v případě nepodstatného porušení Smlouvy).
7.5.2. Pokud požadujete opravu nebo výměnu, musíte nám umožnit vyzvednutí produktu u vás. V takovém případě poneseme náklady na vyzvednutí produktu. Nenesete odpovědnost za jakékoli opotřebení produktu související s jeho standardním používáním, pokud byl produkt následně vyměněn nebo opraven.
Vadu odstraníme v přiměřené lhůtě po jejím oznámení tak, aby se neprojevily významné problémy, a to s ohledem na povahu produktu a účel, pro který jste produkt zakoupili.
7.5.3. Cena může být snížena v poměru k původní ceně, protože hodnota dodaného produktu klesá. Po obdržení vašeho prohlášení o snížení ceny vám rozdíl do 14 dnů vrátíme. Pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy, vrátíme vám celou zaplacenou cenu nejpozději do 14 dnů od obdržení a) vráceného produktu, b) dokladu od vás jako spotřebitele, prokazujícího odeslání produktu, který má být vrácen, nebo c) informace od vás jako spotřebitele o odstoupení od Smlouvy, podle toho, co nastane dříve.
7.5.4. Náklady na vrácení nevyhovujícího produktu v takovém případě neseme my. Použijeme stejnou platební metodu, kterou jste použili k úhradě našich produktů, pokud nevyjádříte souhlas s jinou metodou, která nezahrnuje žádné dodatečné náklady. Právo na odstoupení od smlouvy neplatí, pokud je nesoulad našeho produktu se smlouvou nevýznamný. Pokud je v rozporu se smlouvou pouze část dodaných produktů, máte právo odstoupit od smlouvy nebo snížit cenu pouze ve vztahu k této části produktů. Pokud jste zvolili jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme vám jako spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
7.5.5. Práva kupujícího – spotřebitele z vad. Pokud má produkt vadu, můžete požadovat její odstranění. Dle svého uvážení můžete požadovat dodání nového, bezvadného produktu nebo opravu produktu, kromě případu, kdy je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo neúměrně drahý oproti jinému způsobu; to se posuzuje především s ohledem na závažnost vady, hodnotu, kterou by měl bezvadný produkt, a zda lze vadu odstranit jinak bez podstatných obtíží pro kupujícího. Můžeme odstranění vady odmítnout, pokud je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, zejména s ohledem na závažnost vady a hodnotu, kterou by měl produkt bez vady. Vadu odstraníme v přiměřené lhůtě po jejím oznámení tak, aby se neprojevily významné problémy, a to s ohledem na povahu položky a účel, pro který jste produkt zakoupili. Za účelem odstranění vady produkt převezmeme na vlastní náklady. Pokud námi dodaný produkt neodpovídá smlouvě a my jej odmítneme opravit, nebo navzdory naší snaze stále nevyhovuje, popř. se nesoulad týká podstatné vlastnosti produktu, nebo jsme prohlásili, že nemůžeme v přiměřené lhůtě a bez zbytečných obtíží uvést produkt do souladu se smlouvou, nebo pokud se vada objevuje opakovaně nebo taková vada představuje podstatné porušení Smlouvy, máte právo na odstoupení od smlouvy nebo na prohlášení o snížení ceny.
8. Dodání produktů
8.1 Náklady na dopravu. Nápravy na dopravu budou uvedeny na našich Stránkách.
8.2 Jak vaši objednávku dodáme. Když učiníte objednávku, budeme vás informovat o termínu doručení produktů. Produkty, které u nás objednáte, lze doručit na adresy v rámci České republiky. Uvedení poštovní schránky jako adresy doručení ve vašem Účtu představuje důvod pro zamítnutí objednávky, o čemž budete informováni. Produkty budou doručeny prostřednictvím našich partnerských přepravců. Doklad o doručení je k dispozici jen za určitých okolností. Vezměte na vědomí, že můžeme odmítnout doručení na konkrétní místo; o možnosti doručení na vaši adresu vás budeme informovat, když u nás zažádáte o registraci Účtu.
8.3 Kdy doručíme vaši objednávku. U produktů s předplatným si můžete vybrat první termín doručení při objednávce nebo přes Stránky přihlášení. Budoucí dodávky budou probíhat podle pravidelného harmonogramu, který si můžete prohlédnout na Stránkách přihlášení ve svém Účtu. Harmonogram bude obsahovat cenu příští objednávky, která vám bude zaslána, a termíny doručení. Vezměte na vědomí, že skutečné dodací lhůty se mohou lišit podle vaší polohy, dostupnosti zásob a času vyplnění požadovaných údajů na Stránkách přihlášení. U produktů bez předplatného uvedeme při zadání objednávky odhad termínu doručení a maximálně se vynasnažíme, abychom vás informovali o případné změně termínu doručení.
8.4 Neneseme odpovědnost za zpoždění způsobená faktory mimo naši kontrolu. Pokud se s dodávkou produktů zpozdíme kvůli události mimo naši kontrolu, budeme vás co nejdříve kontaktovat, abychom vás informovali a podnikli kroky k minimalizaci dopadů zpoždění. V případě výrazného zpoždění způsobeného přepravcem, které není způsobeno vámi, nás můžete kontaktovat, abyste smlouvu ukončili a obdrželi náhradu za produkty, za které jste zaplatili, ale neobdrželi jste je.
8.5 Pokud nemůžeme dodat váš produkt. Podle zvoleného způsobu doručení jste povinni si zásilku vyzvednout na vámi uvedené adrese nebo uvést bezpečné místo, které umožní bezkontaktní doručení. Podrobnosti o zvoleném způsobu doručení a jeho podmínkách, stejně jako všechny aktuální informace o doručení konkrétním přepravcem, naleznete v centru nápovědy obchodu PsiBufet. Nezapomeňte zvolit způsob doručení podle místních podmínek a také aktuální povětrnostní podmínky, aby bylo možné zajistit, že se k vám krmiva dostanou v odpovídajícím stavu. Zejména pokud se rozhodnete využít možnosti některých přepravců a změníte čas nebo místo doručení, včetně přesměrování zásilky na jinou adresu, nesete plnou odpovědnost za případné zhoršení stavu produktů způsobené prodlouženou dodací lhůtou nebo specifiky místa doručení.
8.6. Zhoršení kvality produktů v důsledku doručení. Pokud na vámi uvedené adrese není nikdo, kdo by zásilku přijal, a vámi zvolený způsob doručení neumožňuje doručení na vámi uvedené bezpečné místo (tj. bezpečný prostor u zákazníka, kde může přepravce zanechat vaši zásilku, pokud nebudete doma, což uvedete při odesílání objednávky), nebo jste takové bezpečné místo neuvedli nebo nepotvrdili, že zásilku nelze na bezpečné místo doručit, odmítnete zásilku převzít nebo vám zásilku nelze doručit z důvodů na vaší straně, proběhne z naší strany (ze strany zvoleného přepravce) ještě jeden pokus o doručení. Pokud nebudete zastiženi, přepravce se vás pokusí kontaktovat telefonicky a domluví se na ponechání zásilky na bezpečném místě / u dveří. V tomto případě je vyžadováno vaše potvrzení ve formě PIN. Proces funguje tak, že přepravce zašle PIN na vaše telefonní číslo a vy musíte PIN poslat zpět. Přepravce pak může zásilku zanechat na dohodnutém místě. Přepravce může/nemusí pořídit fotografii zásilky na místě, kde byla zanechána. Vezměte na vědomí, že pokud bude doručení (první a druhý pokus podle předchozí věty) neúspěšné z důvodů na vaší straně (viz první věta tohoto odstavce), bude zásilka vrácena do doručovacího depa, kde bude zlikvidována, protože obsahuje zboží podléhající zkáze. Proto jsme v takovém případě oprávněni objednávku zrušit bez náhrady, vyúčtovat plnou cenu příslušné objednávky a započíst ji do již vámi uhrazených částek za danou objednávku. Nejsme schopni zajistit opětovné doručení nebo změnit místo doručení produktu, který je již na cestě (s výjimkou jednoho dodatečného pokusu o doručení podle první věty tohoto odstavce). Je vaší odpovědností co nejdříve zásilku převzít nebo vyzvednout na bezpečném místě, aby krmiva zůstala v dobrém stavu. Neneseme odpovědnost za újmu (včetně zhoršení kvality krmiva nebo jeho znehodnocení) způsobenou vaším prodlením s převzetím zásilky. Mějte na paměti, že jako adresu doručení nemůžete uvést poštovní schránku. Pokud bude zásilka s vaším potvrzením doručena na bezpečné místo a ne do vašich rukou, neneseme odpovědnost za případné odcizení nebo poškození zásilky před vyzvednutím.
8.7 Chybějící dodávky. Pokud od nás zásilku neobdržíte, musíte ztracení nebo nedoručení zásilky nahlásit do 7 dnů od plánovaného termínu doručení na e-mailovou adresu kontakt@psibufet.cz, popř. nás kontaktujte prostřednictvím funkce živého chatu na Stránkách.
8.8 Kdy převezmete odpovědnost za produkty. Za objednaný produkt nesete odpovědnost od okamžiku, kdy produkt převezmete od přepravce. Tím není dotčeno ustanovení článku 8.5 těchto obchodních podmínek.
8.9 Kdy se stanete vlastníkem produktu. Vlastníkem produktu se stáváte okamžikem, kdy jej převezmete od přepravce.
8.10 Skladování produktů. Před dodáním budou naše potravinářské produkty skladovány při teplotě pod 0 °C, i když mohou být doručeny při jiné teplotě. Tyto produkty musíte skladovat podle popisu na obalu. Pokud budete někdy nespokojeni s kvalitou produktu, musíte nám to oznámit v den doručení na e-mailovou adresu kontakt@psibufet.cz, nebo nás kontaktovat pomocí funkce živého chatu na Stránkách. Neneseme odpovědnost za uskladnění produktu po doručení zásilky na vámi uvedenou adresu, nebo pokud doručení odložíte na pozdější dobu nebo na alternativní místo, pokud takovou možnost přepravce nabízí.
8.11 Doba použitelnosti. Všechny naše potravinářské produkty podléhají zkáze, a jakmile budou doručeny, musíte podniknout všechny nezbytné kroky, abyste zajistili jejich skladování v souladu s našimi doporučeními.
8.12 Co se stane, když nám neposkytnete informace, které potřebujeme? Abychom vám mohli produkty poskytovat, potřebujeme od vás nějaké informace, například údaje o vašem domácím mazlíčkovi a informace o doručení. Pokud nám tyto informace neposkytnete, možná vám nebudeme moci produkty dodat.
8.13 Důvody, proč můžeme pozastavit dodávku produktů. Dodávku produktu můžeme pozastavit s cílem: a) vyřešit technické problémy nebo provést drobné technické změny; b) aktualizovat produkt, aby odrážel změny příslušných zákonů a regulačních požadavků; c) provést změny produktu v souladu s vaším požadavkem nebo v souladu s informacemi, které vám poskytneme (viz článek 4.6).
8.14 Vaše práva, pokud pozastavíme dodávku produktů. O pozastavení dodávky produktů vás budeme informovat předem, pokud k tomu se neobjeví důvody k naléhavému nebo okamžitému pozastavení. Budeme-li muset pozastavit dodávku produktu, upravíme platební systém tak, abyste po dobu pozastavení dodávky za produkty neplatili. Můžete nás kontaktovat a smlouvu na produkt ukončit, pokud dodávku pozastavíme nebo vám sdělíme, že máme v úmyslu dodávku pozastavit, a to na dobu delší než 60 dní, a vrátíme vám veškeré částky, které jste za produkt zaplatili předem na období po ukončení platnosti.
9. Zásady pro zrušení objednávky
9.1 Ukončení smlouvy s námi. Vaše právo ukončit smlouvu bude záviset na tom, zda je důvodem ukončení chyba produktu, vaše nespokojenost s naší prací, popř. se jednoduše rozhodnete smlouvu ukončit: a) Pokud je produkt, který jste si zakoupili, vadný nebo špatně popsaný, máte nárok na ukončení smlouvy (nebo na opravu nebo výměnu produktu nebo opětovné poskytnutí služby nebo na vrácení části nebo všech peněz), viz oddíl 7; b) Pokud chcete ukončit smlouvu kvůli něčemu, co jsme udělali nebo vám řekli, že uděláme, viz článek 9.2; c) Pokud jste právě změnili názor na produkt, viz článek 9.3.
9.2 Ukončení smlouvy za něco, co jsme udělali nebo zamýšlíme udělat. Pokud ukončíte smlouvu z důvodu uvedeného v bodu a) až d) níže, bude smlouva okamžitě ukončena a my vám vrátíme plnou cenu všech nedodaných produktů, a současně můžete mít nárok na náhradu. Důvody jsou: a) informovali jsme vás o chybě v ceně nebo popisu produktu, který jste si objednali, a nechcete v objednávce pokračovat; b) dodání produktů je výrazně zpožděno kvůli událostem mimo naši kontrolu, které nejsou způsobeny vaším jednáním nebo opomenutím; c) přestali jsme dodávat produkty z technických důvodů nebo jsme vás informovali o zastavení z technických důvodů, v každém případě na dobu delší než 60 dnů; nebo d) jste oprávněni ukončit smlouvu z důvodu podstatného nesouladu našich produktů se smlouvou.
9.3 Co když změníte názor? U většiny produktů zakoupených online máte právo do 14 dnů změnit názor a požádat o vrácení peněz. To platí pro všechny námi prodávané nepotravinářské produkty. Pokud se rozhodnete využít této možnosti, jste povinni vrátit produkt, na který se vztahuje odstoupení od smlouvy. V takovém případě kontaktujte náš zákaznický servis ZDE, abychom se mohli individuálně domluvit na podmínkách vrácení zboží. Náklady na dopravu zpět ponesete v plné výši. Tato práva se však podle § 1837 písm. e) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, nevztahují na jakoukoli objednávku našich potravinářských produktů, které představují zboží podléhající zkáze. Nebudete moci vrátit žádné potravinářské produkty, které jste zaplatili a které jste obdrželi, pokud s nimi nebude něco v pořádku, jak je uvedeno v oddílu 7 výše, nebo pokud nepoužijete postup záruky čisté misky, uvedený v článku 9.6 níže.
9.4 Pozastavení nebo zrušení předplatného. Své předplatné můžete kdykoli pozastavit nebo zrušit (s výhradou článku 9.5 níže) prostřednictvím svých Stránek přihlášení. Odhad data expedice nadcházejících objednávek je zobrazen na vašich Stránkách přihlášení.
9.5 Kdy se změny projeví. Pokud chcete, aby jakékoli pozastavení, zrušení nebo jiné změny nabyly účinnosti před vaší příští dodávkou, musíte tak učinit prostřednictvím svého Účtu před datem a časem uvedeným v článku 4.6. výše.
9.6 Záruka čisté misky. Pokud nebudete spokojeni se svou první objednávkou, máte nárok na vrácení peněz v plné výši. Vrácení peněz v rámci záruky čisté misky je nutné nahlásit nejpozději do 10 dnů ode dne doručení písemně na e-mailovou adresu kontakt@psibufet.cz, popř. nás kontaktujte pomocí funkce živého chatu na Stránkách. Podmínkou vrácení peněz je vrácení minimálně 50 % zakoupených produktů na adresu: ul. Wólczyńska 133, 01-919 Varšava, nejpozději do 5 dnů ode dne nahlášení vrácení. Peníze obdržíte na bankovní účet, ze kterého jste provedli původní platbu (pokud jste v žádosti neuvedli jiný účet) do 14 dnů od odeslání produktů zpět k nám. Podání stížnosti v rámci záruky čisté misky se rovná odstoupení od dalšího předplatného.
10. Naše právo ukončit platnost Smlouvy
10.1 Pokud smlouvu porušíte, můžeme ji ukončit. Smlouvu na produkt můžeme kdykoli písemně ukončit, pokud: nám neumožníte dodat vám produkty v přiměřené lhůtě, například tak, že uvedete nesprávnou dodací adresu nebo produkty nepřevezmete.
10.2 Pokud porušíte smlouvu, musíte nám nahradit naši ztrátu. Pokud ukončíme smlouvu v situacích uvedených v článku 10.1, vrátíme vám veškeré peníze, které jste zaplatili předem za nedodané produkty, ale můžeme vám odečíst nebo vám vyúčtovat náhradu jakýchkoli nákladů, které nám vzniknou v důsledku vašeho ukončení smlouvy, včetně nákladů na likvidaci produktů a opětovné odeslání zásilky k nám.
10.3 Produkt můžeme stáhnout. Můžeme vás písemně informovat, že přestaneme dodávat produkt, který jste si objednali. Upozorníme vás nejméně 14 dní před ukončením dodávky produktu, a pokud to bude možné, uvedeme možné náhrady za stažené produkty. Pokud souhlasíte s dodávkou náhradních produktů, bude vaše dodávka doplněna o náhradní produkty a cena dodávky se nezmění. Pokud nesouhlasíte s dodáním náhradních produktů, vrátíme vám veškeré částky, které jste zaplatili předem za nedodané produkty.
11. Cena a platba
11.1 Kde najít ceny produktů. Cena produktu (včetně DPH) bude cena uvedená na Stránkách v okamžiku, kdy odesíláte objednávku. Snažíme se v maximálním rozsahu zajistit, aby cena produktu, kterou jsme uvedli, byla správná. Přečtěte si ale článek 11.3, který upravuje, co se stane, pokud zjistíme chybu v ceně vámi objednaného produktu.
11.2 O případných změnách sazby DPH vás budeme informovat. Pokud se sazba DPH mezi datem vaší objednávky a datem dodání produktu změní, upravíme účtovanou sazbu DPH, pokud jste již nezaplatili za produkt v plné výši před účinností změny sazby DPH.
11.3 Co se stane, když uvedeme nesprávnou cenu? Vždy se může stát, že i přes naši maximální snahu mohou být některé námi prodávané produkty oceněny nesprávně. Obvykle zkontrolujeme ceny před přijetím vaší objednávky. Pokud je správná cena produktu k datu objednávky nižší než naše uvedená cena k datu objednávky, vyúčtujeme nižší částku. Pokud je správná cena produktu k datu objednávky vyšší než naše uvedená cena, bude vám vyúčtována uvedená cena, ledaže by chyba v cenotvorbě byla zřejmá a rozumně by měla být považována za chybu.
12. Nabídky a slevy
12.1 Noví zákazníci. Čas od času můžeme novým a/nebo stávajícím zákazníkům nabídnout speciální nabídky. Některé nabídky, tedy zaváděcí nabídky, mohou být dostupné pouze novým uživatelům Služby. V takovém případě nebudou mít dříve registrovaní uživatelé nárok na další nabídku, pokud nebude výslovně uvedeno jinak. „Dříve registrovanými uživateli“ se rozumí: uživatel, který má Účet na našich Stránkách, číslo kreditní nebo debetní karty, držitel kreditní nebo debetní karty, telefonní číslo, dodací adresu, adresu majitele účtu nebo domácnost, která dříve využívala naši Službu.
12.2 Omezení nabídky. Pro všechny nabídky a slevy platí:
a) všechny nabídky jsou omezeny na jednotlivé předplatné, pokud není výslovně uvedeno jinak;
b) upřesníme výši a dobu trvání slevy; není-li uvedena doba trvání, bude sleva platit, dokud ji neodvoláme;
c) podle vlastního uvážení můžeme omezit osoby, které mohou nabídku využít, a to bez udání důvodu;
d) propagační nabídky a slevy nelze kombinovat;
e) kredity a nabídky na účtu nelze vyměnit za hotovost;
f) dobu trvání nabídky nebo slevy můžeme kdykoli zkrátit.
12.3 Program doporučení. Program doporučení umožňuje našim stávajícím zákazníkům sdílet jedinečné kódy se svými přáteli, a dát jim tak možnost získat slevu na první objednávku. Slevy jsou dostupné pouze pro nové zákazníky, kteří u nás dosud neměli Účet ani si nic neobjednali. Jako náš zákazník můžete doporučit naše produkty více přátelům a získat na svůj účet kredit za další objednávky (kredit každý kalendářní rok, s výjimkou období platnosti konkrétních kampaní). Maximální výši kreditu, který od nás můžete získat, naleznete ve svém Účtu při registraci. Jakmile dosáhnete maximální výše kreditu, můžete pokračovat v doporučování přátel, ale nezískáte žádné další slevy (kredit). K „úspěšnému“ doporučení dojde, když se váš přítel zaregistruje na našich Stránkách pomocí vašeho jedinečného kódu doporučení a obdrží svou první objednávku. To neplatí, pokud váš přítel odstoupil od smlouvy, uplatnil svá práva v rámci záruky čisté misky nebo není novým zákazníkem, jak je definováno v článku 12.1. výše. Obdržením kódu doporučení v rámci tohoto programu souhlasíte s tím, že tento kód nebudete sdílet s žádnou další osobou, včetně mimo jiné zveřejnění kódu na jakékoli webové stránce nebo platformě sociálních médií, zasílání kódu prostřednictvím rychlých zpráv a reklamy, která odkazuje na ochrannou známku pro konkurenční účely. Vyhrazujeme si právo zrušit účast v programu každému uživateli, který poruší tyto obchodní podmínky. V rámci programu doporučení si také vyhrazujeme právo poskytnout vám různé slevové kódy v závislosti na aktuálně probíhajících propagačních kampaních.
12.4 Zneužití nabídek. Vyhrazujeme si právo pozastavit jakýkoli uživatelský Účet nebo profil domácího mazlíčka a zabránit odchozím dodávkám a/nebo odstranit jakoukoli nabídku z jakéhokoli uživatelského Účtu, pokud se dozvíme nebo zjistíme, že došlo ke zneužití našeho programu nabídek, kódů doporučení a souvisejících odměn.
12.5 Musíte mít platný Účet. Abyste mohli jakoukoli nabídku využít, vyžadujeme po vás registraci pomocí uživatelského Účtu. Tento proces je podrobně popsán na Stránkách.
12.6 Stížnosti. Vy i třetí strana vámi doporučená v rámci programu doporučení můžete předkládat stížnosti na naše nabídky a slevy písemně na e-mailovou adresu kontakt@psibufet.cz, popř. nás můžete kontaktovat pomocí funkce živého chatu na Stránkách. Při podání stížnosti byste měli zejména uvést údaje a informace, abychom vás mohli identifikovat, jakož i informace umožňující zjištění nesrovnalostí (zejména uvést události, které jsou dle vašeho názoru v rozporu s těmito obchodními podmínkami nebo které nebyly zohledněny při zveřejnění nabídky nebo slevy). Zavazujeme se, že vaši stížnost posoudíme do 14 dnů od jejího přijetí a ve zvláště odůvodněných případech vás budeme informovat o důvodech prodlení a předpokládané lhůtě na zpracování stížnosti.
12.7 Využívání slev. Nákup našich produktů probíhá výhradně prostřednictvím našich Stránek a vyžaduje registrovaný Účet s platnými platebními a dodacími údaji, abyste mohli využívat příležitosti k nákupu produktů zdarma nebo se slevou nebo k uplatnění kreditu spojeného s vaším Účtem.
12.8 Využití našich nabídek. Jakmile využijete nabídku na nákup našich produktů se slevou, bude vám za další objednávky účtována plná cena, dokud nebude uplatněna jiná platná a účinná nabídka slevy nebo dokud své aktivní předplatné a objednávky u nás nezrušíte.
13. Naše odpovědnost za ztrátu nebo újmu, kterou utrpíte
13.1 Neseme vůči vám odpovědnost za předvídatelnou ztrátu nebo újmu, kterou způsobíme. Pokud nedodržíme tyto obchodní podmínky, budeme odpovědní za ztrátu nebo újmu, kterou utrpíte a která je předvídatelným důsledkem porušení smlouvy nebo nevynaložení přiměřené péče a dovedností z naší strany, ale neodpovídáme za ztrátu nebo újmu, kterou nelze předvídat. Ztráta nebo újma je předvídatelná, pokud je zřejmé, že k ní dojde, nebo pokud jsme v době uzavření smlouvy my i vy věděli, že k ní může dojít, například pokud jste to s námi projednali během procesu prodeje.
13.2 Nijak nevylučujeme ani neomezujeme svou odpovědnost vůči vám, pokud by to bylo nezákonné. To zahrnuje odpovědnost za úmrtí nebo poranění způsobené naší nedbalostí nebo nedbalostí našich zaměstnanců, zástupců nebo subdodavatelů; za podvod nebo podvodné uvedení v omyl; za porušení vašich práv ve vztahu k produktům; a za vadné produkty podle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
13.3 Neneseme odpovědnost za obchodní ztráty. Produkty dodáváme pouze pro domácí a soukromé použití. Pokud používáte produkty pro jakékoli komerční či obchodní účely nebo pro účely dalšího prodeje, neneseme odpovědnost za ušlý zisk, obchodní ztráty, přerušení podnikání ani ztrátu obchodní příležitosti.
14. Naše obecná odpovědnost
14.1 Naše doporučení. Berete na vědomí, že předané pokyny pro krmení a doporučení produktů mají pouze informativní charakter. Jako majitel zvířete odpovídáte za to, že budete sledovat hmotnost a kondici svého domácího mazlíčka a budete nás informovat o jakýchkoli změnách hmotnosti nebo stavu, protože to může ovlivnit přizpůsobený plán krmení vašeho psa. Máte-li obavy týkající se hmotnosti nebo stavu svého domácího mazlíčka, obraťte se na svého veterináře.
14.2 Žádné zdravotní poradenství. Žádný obsah našich Stránek ani informace poskytnuté námi nebo některým z našich zástupců nejsou zamýšleny jako zdravotní poradenství a neměly by být jako takové vykládány. Máte-li obavy týkající se zdraví svého domácího mazlíčka, obraťte se na svého veterináře.
14.3 Manipulace s objednanými produkty. Zákazníci by si měli být vědomi toho, že objednávka od nás může být těžká, a proto je třeba věnovat zvláštní pozornost převzetí zásilky a rozbalení obsahu objednávky, v případě potřeby přímo z krabice umístěné na zemi.
15. Vaše názory
15.1. Použití vašich hodnocení. Jak na našich Stránkách, tak na účtech sociálních médií používáme vaše hodnocení a ověřujeme je, abychom zjistili, zda bylo hodnocení zveřejněno zákazníkem, který skutečně provedl nákup na našich Stránkách. Abychom mohli takové ověření provést, budeme vám pravidelně zasílat žádost o zveřejnění hodnocení na Google nebo Trustpilot nebo na jiných stránkách s hodnoceními, se kterými průběžně pracujeme. Zároveň vás žádáme o zaslání snímku obrazovky s vaším hodnocením z adresy uvedené při objednávce, abychom jej mohli použít v ověřené verzi, vydané osobou, která je opravdu naším zákazníkem. Námi ověřená hodnocení jasně označujeme všude, kde je používáme.
16. Jak můžeme používat vaše osobní údaje
16.1 Jak můžeme používat vaše osobní údaje. Vaše osobní údaje použijeme pouze způsoby uvedenými v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
17. Newsletter
17.1. Chceme vás informovat o našich produktech, propagačních akcích a nabídkách. Za podmínek uvedených v následujících bodech vám můžeme poskytovat služby ve formě doručování reklamního a propagačního obsahu prostřednictvím elektronické pošty (dále jen „Služba Newsletter“).
17.2. Jak poskytujeme Službu Newsletter. Služba Newsletter zahrnuje zasílání zpráv obsahujících informace o zboží nebo službách (včetně propagačních akcí), nabízených na Stránkách, na vámi uvedenou e-mailovou adresu.
17.3. Kdy začíná poskytování Služby Newsletter a co to obnáší? Poskytování Služby Newsletter bude zahájeno po uzavření smlouvy o používání Služby Newsletter, která bude uzavřena tím, že vyplníte formulář Newsletter dostupný na Stránkách a přijmete podmínky Zásad ochrany osobních údajů a těchto obchodních podmínek, přečtete si informační doložku GDPR a kliknete na tlačítko „Uložit“. Uzavřením smlouvy o poskytování Služby Newsletter s vlastníkem Stránek nám poskytujete svou e-mailovou adresu, abyste od nás mohli dostávat reklamní a propagační sdělení týkající se zboží a služeb nabízených na Stránkách. Neuvádějte nesprávnou nebo neexistující e-mailovou adresu, vyhrazujeme si právo nesprávnou nebo neexistující e-mailovou adresu po jejím předchozím ověření smazat.
17.4. Jaké podmínky musíte splnit, aby byla Služba Newsletter zavedena? Abyste mohli využívat Službu Newsletter, musíte mít přístup k internetu a aktivní e-mailovou adresu (e-mail). Zároveň upozorňujeme, že používání Služby Newsletter nevyžaduje splnění žádných zvláštních technických požadavků, kromě operačního systému a webového prohlížeče nebo standardní aplikace či systému pro zpracovávání elektronické pošty.
17.5. Za poskytování Služby Newsletter si neúčtujeme žádné poplatky. Služba Newsletter je bezplatná a je poskytována po celou dobu trvání smlouvy uvedené v článku 17.3 obchodních podmínek.
17.6. Mějte na paměti, že informace a zprávy, které zasíláme v rámci Služby Newsletter, jsou chráněny autorským právem. Jednotlivé zprávy zasílané v rámci Služby Newsletter představují díla ve smyslu autorského zákona a podléhají ochraně uvedené v zákoně. Jakékoli kopírování, úprava a použití způsobem, který není v souladu se zamýšleným účelem nebo bez našeho souhlasu, může představovat porušení zákona, a v důsledku toho můžete nést příslušnou odpovědnost.
17.7 Služba Newsletter je poskytována po dobu neurčitou, pokud nebude smlouva o Službě Newsletter vypovězena. Jak víte, Služba Newsletter je poskytována na základě smlouvy o Službě Newsletter, která se uzavírá na dobu neurčitou. Vy i my však máme právo výše uvedenou smlouvu vypovědět se 14denní výpovědní lhůtou. Smlouvu můžete vypovědět zasláním písemné výpovědi na e-mailovou adresu kontakt@psibufet.cz nebo poštou na naši adresu uvedenou v článku 1.1 obchodních podmínek. Můžete to také udělat kliknutím na odkaz pro výpověď, který se nachází v patičce každé zprávy zaslané v rámci Služby Newsletter. Smlouvu o Službě Newsletter můžeme vypovědět zasláním písemné výpovědi na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci k odběru Služby Newsletter.
17.8. Máte zákonné právo na odstoupení od smlouvy. Jste-li spotřebitel, máte dle zákona právo odstoupit od smlouvy o užívání Služby Newsletter do 14 dnů, a to bez udání důvodu a bez jakýchkoli nákladů. Pro dodržení tohoto termínu nám postačí zaslat písemnou výpověď před jejím uplynutím e-mailem na následující e-mailovou adresu: kontakt@psibufet.cz, nebo poštou na adresu uvedenou v bodě 1.1 obchodních podmínek. Odstoupení potvrdíme zasláním e-mailu. Odstoupíte-li od smlouvy, smlouva o užívání Služby Newsletter bude považována za neuzavřenou a budete zproštěni veškerých závazků. Znovu vám oznamujeme, že s ohledem na povahu krmiv podléhajících zkáze, které prodáváme, nemáte právo na odstoupení od Smlouvy podle § 1837 písm. e) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
17.9 V rámci Služby Newsletter zpracováváme vaše osobní údaje. V souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů v rámci Služby Newsletter jsme jejich správcem. Údaje jsou zároveň zpracovávány na základě vašeho souhlasu vyjádřeného poskytnutím e-mailové adresy a kliknutím na souhlas se zpracováním při přihlášení k odběru Služby Newsletter. Zároveň uvádíme, že vaše údaje zpracováváme v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici na Stránkách.
17.10. Máte právo podávat stížnosti na poskytované Služby Newsletter. Stížnosti týkající se Služby Newsletter můžete podávat písemně na adresu ul. Sienna 64, 00-825 Varšava, písemně na e-mailovou adresu kontakt@psibufet.cz, popř. nás kontaktujete pomocí funkce živého chatu na Stránkách. Při podání stížnosti byste měli zejména uvést údaje a informace, abychom vás mohli identifikovat, jakož i informace umožňující zjištění nesrovnalostí (zejména uvést události, které jsou dle vašeho názoru v rozporu s těmito obchodními podmínkami nebo které nebyly zohledněny při poskytování Služby Newsletter). Zavazujeme se, že vaši stížnost posoudíme do 14 dnů od jejího přijetí a ve zvláště odůvodněných případech vás budeme informovat o důvodech prodlení a předpokládané lhůtě na zpracování stížnosti.
18. Jiné důležité podmínky
18.1 Tuto smlouvu můžeme převést na jinou osobu. Svá práva a povinnosti vyplývající ze smlouvy, kterou jsme uzavřeli podle těchto obchodních podmínek, můžeme převést na jinou právnickou osobu. Pokud tak učiníme, vždy vás o tom budeme písemně informovat a zajistíme, aby převod neovlivnil vaše práva vyplývající ze smlouvy.
18.2 K převodu svých práv na jinou osobu potřebujete náš souhlas (kromě naší záruky, kterou můžete vždy převést). Svá práva nebo povinnosti ze smlouvy, kterou jsme uzavřeli podle těchto obchodních podmínek, můžete převést na jinou osobu pouze s naším písemným souhlasem.
18.3 Nikdo jiný nemá podle této smlouvy žádná práva (kromě osoby, které poskytujete záruku). Smlouva, kterou jsme uzavřeli podle těchto obchodních podmínek, se uzavírá mezi vámi a námi. Jiné osoby nemají žádná práva vymáhat kteroukoli z jejích podmínek.
18.4 Pokud soud shledá část těchto obchodních podmínek nebo smlouvy nezákonnou, zbytek zůstane v plné platnosti a účinnosti. Každé z ustanovení obchodních podmínek nebo naší smlouvy působí samostatně. Pokud jakýkoli soud nebo příslušný orgán rozhodne, že je některé z nich nezákonné, zbývající ustanovení zůstanou v plné platnosti a účinnosti.
18.5 I když vymáhání svých práv podle smlouvy odložíme, stále je můžeme vymáhat později. Pokud nebudeme okamžitě trvat na tom, abyste udělali vše, co jste povinni podle těchto obchodních podmínek udělat, nebo pokud odložíme kroky proti vám, protože jste porušili smlouvu, neznamená to, že nemusíte plnit své povinnosti podle těchto obchodních podmínek, a nebude nám to bránit v tom, abychom proti vám podnikli kroky později. Pokud se například opozdíte s platbou a my vám nepošleme upomínku, ale přesto produkty dodáváme, můžeme po vás i tak požadovat, abyste platbu provedli později.
18.6 Informace o uchovávání uzavřené smlouvy a vašeho přístupu k ní. Uzavřená smlouva se uchovává v našem interním systému po dobu minimálně tří let od jejího uzavření za účelem zajištění jejího úspěšného plnění a není přístupná třetím, nepropojeným osobám. Přístup ke smlouvě bude zákazníkovi v odůvodněných případech umožněn.
18.7 Informace o nákladech na komunikaci. Cena prostředků pro komunikaci na dálku se neliší od základní sazby (v případě internetového a telefonního připojení dle obchodních podmínek vašeho operátora neúčtujeme žádné další poplatky).
18.8 Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou jasně uvedeny v těchto obchodních podmínkách, kde je proces srozumitelně popsán.
18.9 Informace o našich kodexech chování. Nejsme vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
18.10 Řešení sporů. Spory vzniklé mezi vámi a námi budou řešeny příslušnými obecnými soudy v České republice v souladu se zákonem č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, v platném znění... V případě, že dojde mezi vámi (jste-li fyzická osoba nebo osoba samostatně výdělečně činná, nakupující zboží za účelem nesouvisejícím s obchodní činností) a námi spotřebitelský spor plynoucí z kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete jako spotřebitel podat návrh na mimosoudní urovnání takového sporu určenému subjektu pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2
Česká republika
E-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, zřízenou Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.:
Evropská platforma ODR je jediným kontaktním bodem pro spotřebitele a obchodníky, který umožňuje mimosoudní řešení sporů týkajících se smluvních závazků vyplývajících z online kupní smlouvy a/nebo online smlouvy o poskytování služeb.
18.11 Jaké zákony se vztahují na tuto smlouvu. Tyto obchodní podmínky se řídí českým právem. Smluvní vztahy a případné spory ze smlouvy se řídí výhradně právním řádem České republiky.
Aktualizováno dne 28. března 2025